شبهای شهریور

دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره شاعران جوان ایران

شبهای شهریور

دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره شاعران جوان ایران

قرمز یا آبی

قرمز     یا      آبی 

  

     تعدادی از اسامی با رنگ قرمز  و  تعدادی هم با رنگ آبی علامت گذاری شده اند.  قرمز به این معناست که شرکت کننده محترم دو مرتبه اقدام به ارسال اثر کرده و آبی نیز به این معنی خواهد بود که شرکت کننده محترم نشانی و مشخصات فردی خود را به صورت دقیق برای جشنواره ارسال نکرده است. از این دوستان تقاضا میشود با دبیرخانه ی جشنواره شعر شبهای شهریور تماس گرفته و نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام نمایند

نظرات 1 + ارسال نظر
فرخی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
ببخشید که من دوباره مزاحم شدم من برای شما آثارم رو ارسال کرده بودم ولی شما اسم منو نذاشتین اینجا... اما یک فائزه فرخی در شماره 486 هست که شاید اسم منو به اشتباه فائزه نوشته اید. من مائده فرخی هستم از تهران. اگه اشتباهی شده لطفا تصحیح کنید. در ضمن باشد بگن که من با ایمیل شعرهامو فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد